6 Aralık 2011 Salı

VANİLYA CLUB KUTUSU VE TRENDYOL ALIŞVERİŞİ

Şansa bakın ki ikisi de aynı anda geldi.Çifte mutluluk yaşadım

Öncelikle Vanilya club kutumla başlamak istiyorum .Çok heycanlı bir şekilde açtım kutumu , beni fazlasıyla tatmin etmedi ama yinede hoşuma gitti, çünkü değişik ürünler içeriyordu.Birazdan fotograflarda da göreceksiniz zaten ürün boylarında herhangi bir değişiklik yok, sağda solda dolanan asparagas haberler yalanmış yani.Ben kasım ayı kutusunu gün farkıyla kaçırmıştım ama diğer blogger arkadaşlarımızın resimlerinden hatırladığım kadarıyla bu ay ki kutu rengi değişik.Siyah bir kutu içinde krem rengi kutu olarak tasarlanmış.Sizi fazla merakta bırakmadan resimleri yayınlayarak detaylara geçeyim.











Öncelikle resimlerin kalitesinin ve çevre düzenlemesinin :) kurusuna bakmayın ee malum mesai saati içindeyiz anca bu kadar oluyor.
-Ürünlerden en ilginci çok amaçlı vücut yağı bence. Yüz,vücut ve saçlarda kullanılabiliyormuş.Simli olması da artısı . 
-Gördüğünüz diğer yeşil şişe kivili tırnak bakımı (uzatıcı vb.)ürünü .
-El kremi, vücut kremi,parfümler (bay,bayan ve unisex ),ruj(minikliği çok tatlı) ve tanıtıcı broşürler

    Ve diğer bir ilginç ürün ise ; hem pudra,hem fondoten hem de kapatıcı görevi gören bir baz.En kısa zamanda denicem.Ürünlerin fiyatlarına ve isimlerine gelirsek aşağıda ki resim size yardımcı olacaktır.

Vanilya Club a bu tatlı kutu için teşekkür ediyorum , Bir daha ki kutumda bana kırmızı oje göndermelerini diliyorum :)) 

Diğer bir alışverişimde trendyoldan aldığım iki ürün oje ve dolgunlaştırıcı lipstick ..en kısa zamanda ikisinide deneyip görüşlerimi paylaşıcam.




Bir daha ki alışveriş kuşağında görüşmek dileğiyle diyerek huzurlarınızdan ayrılıyorum mujk mujk 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...