5 Aralık 2011 Pazartesi

Wishlist 2012 :)





2012 wishlistle karşınızdayım aslında bu isteklerim sırf kendime değil herkese inşallah :)

*Malum sağlık herşey den önce gelir, sağlığın varsa herşey senin olabilir diye düşünüyorum.

*İkinci resim yeri bende çok özel , zaten anlamışsınızdır.Çokkkkkk istiyorumm . İLLEDE O DİYORUM,ONSUZ OLMAZZZZZ ,CANIM AŞKIM DİYORUM :) burdan öpücüklere boğuyorum onu :)

*Bu gümüş miu miu lar benim olucak mı acaba yoksa , gönlüm başka bir ışıltıya mı kayıcak bekleyelim görelim :)

*En sevdiğim parfüm ama bir türlü alamadım inşallah yeni yıla diyorum .

*Veeeee hayatımınn aşkııı , hayalimmm :) evet ben bir minilovers ım :) Burdan patronuma (babam olur kendileri) sesleniyorumm LÜTFEN LÜTFEN LÜTFENNNNNN :) ben beyaz kelebeğimizide seviyorum ama başkalarından bana zaman kalmıyor.. LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN :)

*Nars cosmetic bu yıl deneyeceğim bir marka olacak , makyaj çantamı komple yenilicem , gereksiz ne varsa hoooppp çöpe , profesyonel bir marka kullanmanın zamanı geldi de geçiyor bile.

*Sonn olarakk bu sene kurban bayramında  Alexandrapoli,Kavala,Selanik ve ordan Makedonya,Üsküp,Ohri olarak başladığım Yunanistan-Makedonya turunun yazın daha verimli olacağına karar verdim.Süper bir yaz tatili geçirmek istiyorum veee LÜTFEN LÜTFEN diyorumm :)

ELD-Jingle bells :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...