15 Aralık 2011 Perşembe

YARGICI ÇELİŞKİSİ

Günaydınlar herkese :)
Son 3 gündür sadece mango konuştuğumuz için artık herkese mangodan gına gelmiş olabileceğini düşünüp dikkatinizi başka yöne çekmek istedim.Buraya bakınnnnn burayaaaa lütfenn  :) .Geçenlerde Ataköy aplus avm de turlarken Yargıcının önünden geçtim ve bu mağazayı sevip sevmediğimi düşündüm :) Belki kullandığı renk tonlarından ,belki kumaşlarından belkide stilinin bana uygun olmamasından dolayı.yargıcıdan alışverişim aksesuar ve sandaletten öteye gitmemişti uzun bir zaman.(Annemde bir o kadar bayılır yargıcıya).Bu sene yine ''ayyy girelimmii nolurrr ? '' diye bir yakarıştan sonra peki tamam dedim.Girdik ,turladık bu sene ki ürünleri daha bir hoş geldi gözüme , tek bir parça halinde beğenmediğiniz bir ürünü değişik kombinlerle güzel hale getirebilirsiniz.Zaten yargıcı mağazası da bu durumun farkındaki her hafta mailimize haftanın kombini diye görseller gönderiyor.Şu ana kadar aralarından beğenmediğim olmadı açıkçası.Bende gezerken gördüğüm ve beğendiğim ürünleri sizinle paylaşmak istedim.Unutmadan söyleyim sitelerinde online alışverişte mevcut
Detaylı bilgi ve online alışveriş için tık tıkı tık tık 









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...