6 Aralık 2011 Salı

ZARA-EVENİNG&JEANS Z1975

Günaydınnnlarr herkesee .. umarım bugün herkes için güzel bir gün olur ..:)

Bu sıralar eminim herkes bir kombin arayışında , ee malum önümüz yılbaşı.Evde oturup PTT(pijama,terlik,televizyon)yapmak pek bana göre değil diyenlerdenseniz , ben illa giyinirim süslenirim derseniz.Bu sıralar favori mağazam olan Zarayı önerim size çok güzel elbise , etek  veya pantolon bluz kombinleri yapabilirsiniz.

Zaranın yeni koleksiyonlarından bahsetmek istiyorum size. Evening koleksiyonu hem sade hem şık olmak isteyen bayanlara hitap ediyor bence, görünce sizde hak vericeksiniz bana zaten


Ben en çok yukarıdaki kombini beğendim çok cici duruyor , altına çok şık bir topuklu ayakkabıyla veya düz siyah bir babetle tadından yenmez diyorum :)





Vee bir diğer koleksiyonsa Zara-Jeans Z1975 koleksiyonu , kot pantolon konusunda takıntılı olan ben , bu koleksiyonu paça biçimleri açısından çok beğendim.Denemenizi tavsiye ederim .




Bu koleksiyonda bir tek favori belirtemedim ne yazık ki çünkü hepsini beğendim .Hepsinin ayrı tarzı var.bakalım siz beğenecek misiniz ? :)

ELD-zaracı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...