13 Aralık 2011 Salı

Zep's World Yılbaşı çekilişi

GÜNAYDINNN HERKESE....

Dün akşam Zep's worldden yılbaşı çekilişi yaptığına dair bir yorum aldım .Hemen incelemeye koyuldum hediyesini çok beğendim .Kalpli çok şirin bir hırka .Bu sene kalp takıntım olduğu için hemen cezbetti beni zaten Çekiliş 01.01.2012 tarihinde sonuçlanacak.Bu çekiliş için yapmanız gereken bazı şeyler var tabi.Öncelikle takipçisi olmanız tık tık tık veee yorumm bırakmanız.Tabi son olarak varsa blogunuz yoksa facebook,twitter hesaplarınızdan bu çekilişi duyurmanız. Herkese iyi şanslar ve iyi yıllar diliyorum .

Çekilişle ilgili daha detaylı bilgi için burdan buyrun .

vee işte o cici hırka


Tabi birbirinden farklı hediyeler kazanmak istiyorsanız , 2012 ye hediye yağmuru içinde girmek istiyorum diyorsanız buraya da tıklıyorsunuz 

1 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...