2 Ocak 2012 Pazartesi

7-31 ARALIK SÜPRİZ HEDİYE ÇEKİLİŞ SONUCU!

Herkese günaydınlar,iyi haftalar,iyi yıllar diliyorum :)

Yeni yılın ilk saniyeleri itibariyle çekilişimiz sona erdi.Katılan herkese tek tek teşekkür ediyorum.İlginiz , alakanız beni fazlasıyla mutlu etti.

Biliyorsunuz ki içinizden sadece bir kişi süpriz hediyenin sahibi oluyor .Keşke elimde çokça şey olsa da hediyeler dağıtsam :) Başka bir çekilişe inşallah :)

Çekiliş işi kolay değilmiş onu anladım . Adil bir çekiliş olması açısından isimlerinizi ve mail adreslerinizi tek tek yazdım , düzenledim.İlk çekilişim olduğu için posta yorum yazan herkesi çekilişe dahil ettim.

veeeee random.org sitesi aracılığıyla çekilişşş sonucu :) Tüm katılımcılarla toplam 52 kişilik bir çekiliş oldu ve 52 kişi arasından.....dımmmm dımmm dımmmmm :) KAZANANNNNNNN :)



Eveetttt yaptığım çekiliş sonucu kazanan ASLIHAN ( ASLI ÜSTÜN ) oluyor.Kendisini tebrik ediyorum.Bende mail adresi olduğu için kendisiyle en kısa zamanda iletişim bilgileri için kontak kurucam :)))

Hediyeyi hala açıklamıyorum ona süpriz olması açısından :)
Aslıhan'ın güncel bir blogu yok bildiğim kadarıyla fakat hediyeyi aldığı zaman bana fotograflarını gönderirse bende size kendi blogumdan bir post hazırlarım :)

Bir dahaki çekilişlerde görüşmek dileğiyle :)

5 yorum:

  1. Teşekkür ederizz sanada mutlu yıllarrr :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim çok mutlu oldum.bilgilerimi gönderdim sabırsızlıkla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...