31 Ocak 2012 Salı

AKREP BURCU YANILGISI !

Geçen günlerde birisi burcumu sordu .O kadar heycanlı bir şekilde sordu ki ''Akrep'' diyince suratı düştü resmen.Görende derki sürekli kıskaçlarımla gezip milleti sokuyorum :)
Çoğu insan akrep burcu hakkında yalan yanlış bilgilere sahip.''ayyy akrep burcumu uzak olsun benden'',''akreplerle hiççç anlaşamammm'',''akrep kadınları illet olurlarrr'' çoğunuz bu  yorumları fazlasıyla duymuşsunuzdur.Eee hal böyle olunca kendimi bir savunuyum dedim hemde beni tanıyın istedim .:)


23 Ekim - 21 Kasım tarihleri arasında doğu vermiş insanlara biçilen burç akrep burcudur bildiğiniz üzere. Araştırmalarım ve gözlemlerim sonucu 2 tip akrep olduğu söylenir. 1. herkesin ön yargılarını haklı çıkaran kinci,fesat,kıskanç,illet akrep ( kim bu katogorideyim derki ) 2. ise sevecen , sırdaş , sezgileri ve sevgisi güçlü damarına bastığın zaman kaçman gereken akrep :)

-Ben burclara inanan bir insanım ama insan ilişkilerinde burcların değilde kişiliğin ve karakterin etkili olduğunu düşünüyorum .
-Akrebin anlaşamadığı burçlar için boğa ve aslan denir ama tamamen yalandırrrr:) en yakın arkadaşlarımdan biri ve kardeşim tam bir aslan :)
-Ki ben herkesle ( çok cinssss bir insan değilse ) anlaştığımı düşünürüm ,
-Kolay kolay  şunu sevmiyorum demem(kişi olarak) , ( ama peynir sevmemmm :)) )
-Kin tutmam kimseye ,
-Bana yapılan birşeyi iyi kötü farketmez hayatta unutmam, bu durumda hafızamında etkisi büyük
-Duruma göre kıskancımdır sadece aşk anlamında değil arkadaşlarımıda kıskanırım ( iyi anlamda yani , manevi kıskançlık ) .
-Paylaşmayı severim  1 adet ekmeğim mi var böler ikiye yeriz nolcek :)
-Çabuk sinirlenmem , çabuk sönerim
-Kırmızıyla - siyaha bayılırım
-Tutkuyla severim , sevdim mi tam severim sildimmi bir kalemde :)
-İyiyimdir , hoşumdurrr ammaaaaa damarıma basıldığı zaman ( ki bu durum için çok uç şeyler yapmanız gerekir ) kaçınnnn derimm :)
-Duygusalımdır ( baya baya hemde , bu huyumu hiç sevmiyorum )
-Çok düşünürüm
-Dakikalarla baya problemliyim beklemeyi ve bekletmeyi hiç sevmem :)
-Hayat bildiği gibi gelsin diyenlerdenim eyvallah ama plan programda şart yani ..itinayla yapılır :)

vee bunun gibi bir sürü şey

Demek ki neymiş akrep burcundan korkmanıza gerek yokmuş :)

Takipçe kalın see u :)

6 yorum:

  1. aynen katılıyorum bende sorana akrebim ama kesinlikle özelliklerini taşımıyorum derim cimri,fesat hiç mi hiç değilim yani =)kıskançlık dersen azcık bilesi yok =)

    YanıtlaSil
  2. :) aynen cnm valla , herkes amma korkuyomuş akrepten yani sorsan kendileri melek sanki :))))

    YanıtlaSil
  3. sanırım adından dolayı akrep dendimi herkes ürker ama insanları öyle değil biliyorum sadece tek kötü tarafları çok ama çok kıskanç oluyorlar onu biliyorum:)))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Evet isminden dolayı ürkütücü gerçekten :) vee ne yazıkkii kıskancız daha doğrusu çok sahipleniyoruzz :)

    YanıtlaSil
  5. BENDE AKREP BURCUYUM AMA BENİM SAHİPLENME YÖNÜM BİRAZ FAZLA AĞIR BASIYOR.
    KISKANÇLIĞA GELİNCE KISKANCIM
    NEDE OLSA SEVEN KISKANIR....:)

    YanıtlaSil
  6. Evet sahiplenme bende de çok var ee tabi kıskançlıkta ama dediğin gibi sevilen kıskanılır ..herkes bizim burcumuzun maddi yönde kıskanç olduğunu düşünüyor ama tamamiyle iftira :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...