21 Ocak 2012 Cumartesi

BELİRGİN DEPRESYON

15 gün oldu ..sabah oluyor..akşam oluyor..tekrar sabah oluyor.. tekrar akşam ....
tik tak tik tak
zamannn akıp gidiyor
İnsanlar ölüyor , yeni bebekler doğuyor , evlenenler , boşananlar
herkes yaşıyor , gülüyor , eğleniyor (en güzeli ama şu an bu faaliyetler için beynim komut vermiyor )
Bugün canım modadan , dekorasyondan , alışverişten yazmak istemedi
Kolumu kaldırsam geri düşüyor..


Dün takip ettiğim  Zeynep Selvili - Ben,siz,onlar  blogununun sahibesi  bir test yayınladı. Cevapladım 27 puan üzerinden 20 puanla dereceye girdim , barajı geçtim , tercihlerimi yaptım sonuççççççç BELİRGİN DEPRESYON

Bu test ne alaka demeyin dediğim bloğun sahibesi Zeynep hanım psikolojik danışman- terapist ..test sonucuma göre beni bir yere yerleştirmeleri lazım dimiii şimdi ..??

Bugünlerde geçicek , neler geçmedi ki ?
Bu gün böyle oldu , mazur görün
İyi haftasonları herkese

Hee unutmadan Fashion design by Cns blogunun sahibesi bugün bloggerlar ve çantaları diye bir yazı yayınlıcak bende katıldım .Çok yaratıcı bir fotografım yok ama ilginç olacağını düşündüm .Eminim ilginç ve güzel bir yazı olmuştur.Belirgin depresyondayım ama çanta dedin mi akan sular durur ee cinsiyetim belli dimi :) hadi see u
Takipte kalın ..

2 yorum:

  1. çok güzel özetlemişsin durumunu çıkışı da içinde elidaa.. Bu günlerde geçecek Neler geçmedi ki? çok haklısın bu benim içinde geçerli depresyonun son safhasının son safhasında biri olarak :)) hayat çok zor...

    YanıtlaSil
  2. Biz bayanlar ağdaya , epilasyona güzellik için her türlü acıya , zorluğa katlanıyoruz da ...ne kadar enteresandır ki en ufak bir olay bizi dağıtmaya yetiyor :) Garibiz vallahi ..gerçekten hayat zor

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...