13 Ocak 2012 Cuma

BİZE BİRŞEYLER OLUYOR!

Günaydınlar hepinize..


Hayır hayır eski neşem yerine gelmedi , hiç bir şey yerine oturmadı , içimdeki fırtına dinmedi ...ama hayat devam ediyor..
İnsan bazen kendini yapayalnız hissediyor..tamda böyle düşündüğüm bir buhran anında aklıma siz geldiniz, blogum geldi ..galiba yanlız değilim dedim kendi kendime .. 

Sadece uyumak istediğim , kafamı yastıktan kaldırmak istemediğim , kapkaranlık bir odadan saatlerce çıkmak istemediğim ve bunların bile bana fazla görüldüğü şu dönemde kafamı dağıtmak için yazılarınızı takip ediyorum,resimlere bakıyorum , en sevdiğim bloggerların geçmiş yazılarını tekrar tekrar okuyorum ..Bütün bunları yaparken bu sıralar blog dünyasında bir durgunluk olduğunu farkettim .Eskiden sabah bilgisayarımı açtığımda 10larca yeni post olurdu.Şimdi ise bir ya da iki.. Yeni yılda bize bir haller oldu nazar değdi galiba...Gözü olanın gözü çıksın diyelim o zaman  , nazar boncuğumuzu da ihmal etmeyelim  mümkünse bir de kurşun döktürelim ..

Elida-batıl

2 yorum:

  1. bazen bana da oluyor aynı seyler. gecıcı bır donem oldugunu dusunmek lazım. bol bol dua etmek bır de..

    YanıtlaSil
  2. Evet haklısın canım ..bazen elimiz kolumuz bağlı oluyor ve dediğin gibi geçiçi bir dönem olduğunu düşünmekten başka birşey avutmuyor insanı

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...