18 Ocak 2012 Çarşamba

ÇATLAK OJE !

Günaydınlar herkese

Dün akşam yine bir çatlayan oje denemesi yaptım . Bu sıralar çatlayan ojelere fena halde takmış durumdayım.Hatta o kadar taktım ki düz renk bir oje sürüyorum yarım saat sonra sıkılıyorum üzerine çatlak ojemi ekliyorum . Hem sürülmesi çok kolay , hem tarz duruyor , hem de kolay kolay bozulmuyor. Bazı bloglarda çok çabuk soyulduğunu söyleyen arkadaşlara rastladım ama ilginçtir ki benim çatlayan oje kombinlerim normal zamanlarda sürdüğüm ojelerden daha dayanıklı. Ben çıkarana kadar uçları bile bozulmuyor tabi bunda kullandığım yan ürünlerinde etkisi vardır eminim . Peki hangi marka çatlayan oje kullanıyorum ve neyle tamamlıyorum derseniz böyle buyrun :)


Dün akşam yaptığım çatlak kombinin alt ojesi vanilya club kutumdan çıkan minik Allessandro mavi ojeydi . Rengini ve kıvamını çok beğendim . Koyu bir yapısı olduğu için tek kat yetti. Üzerine yine tavsiyeler sonucu kullanmaya başladığım Alix Avien siyah çatlayan oje kullanıyorum bu ojeler hata , kusur kabul ettiği için kıvamı koyuluğu çokta önemli değil bence ama başka bir markayı da deneyeceğim ( beyaz olabilir ) .

Veee tüm bunları yaptıktan sonra üzerine tesadüf sonucu hayatıma giren Sally Hansen Mega Shine sürüyorum.Hem parlatıyor , hem koruyor , hemde çabuk kurutuyor .
Malum biz bayanlar ojelerimizin bozulmasından , renginin solmasından nefret ederiz ve sürekli yenileme ihtiyacı duyarız ama bazen iş , güç vs. denenlerden dolayı buna vakit bulamayız . Baktınız ojeniz kurtarılcak gibi üzerine tek kat bu parlatıcıdan sürün yeni oje sürmüş gibi oluyor tavsiye ediyorum  :)

Gün içinde yine sizlerle olucam takipte kalın , mutlu günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...