19 Ocak 2012 Perşembe

DİKİŞ MAKİNESİ TAVSİYESİ PLS !

Sevgili takipçilerim

Bu sıralar hepinizin marifetli ellerinden çıkan dıy projelerini incelemekteyim.Bazıları el beceresi ve zaman gerektirse de , bazıları bir kaç pratik malzeme ve hareketlerle oluşturulabilecek şeyler .Bu sıralar dikkatimi çeken şeyler ise çantalar .Zara da ki pullu , paletli clutch çantayı bilmeyen kalmamıştır artık. Sitesinden fiyatını görünce alıp , almama konusunda kararsız kaldım .( zaraya uğrayamadım daha uğrasam kesin alırdım :) ) Aranızda bunu dıy projesi olarak yapan arkadaşlar olduğunu görünce çokk fena gaza geldim .Bende evde böyle pratik ürünler yapmaya karar verdim . Fakat astar,fermuar vs. dikimleri için kendime minik bir dikiş makinesi almaya karar verdim . Sizce nasıl bir makina alıyım , fiyatları nelerdir  ? , hangi markaları tavsiye edersiniz ? Hadi bana önerilerde bulunun. Bekliyorummmmm :)

Böylemiiiiiii ???


Yoksaaaa böylemiiii ? 

2 yorum:

  1. birinci fotoğraftaki dikiş zımbası dıyelim :) ondan bende almıstım ıse yaramıyor, hemen bozuldu, zaten duz dıkmıyor. ıkıncı fotograftakı daha ıyı gıbı :))

    YanıtlaSil
  2. Saol cnm valla bende ikinciyi daha kullanışlı buldum ..dediğin gibi diğeri dikiş zımbası ..tavsiyen ve düşüncelerini paylaştığın için çok saol ..

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...