11 Ocak 2012 Çarşamba

EN BÜYÜK GÜNAH DERLER!!

Hayatımın belirli dönemlerinde belkide kimi insanın ''Bu mu yani ? ''dediği sorunlarım oldu hep.İlkokul , ortaokul zamanlarında ayyyy o çantayı,ayakkabıyı  istiyorum okulda herkes de var , ayy platonik aşığım o bana bakmıyor , ay okul gezisine gidebilirmiyim ? Dünya bundan ibaret sanar her çocuk ..Sonra bir gün gözümüzü bir açtık ki lise son.. kırpmamıza fırsat bile vermeden üniversite son... Tabi herşey dahada zorlaşmaya başladı hayatta ..Sağa sola  dağılanlar , aramızdan zamansız ayrılanlar , aile büyüklerimizin kayıpları hepsi hala yüreğimizi sızlatır.

Üniversite yıllarının başlarıydı birine aşık oldum evet net bir şekilde aşık oldum sevgiden başka türlü bir şeydi bu hipnoz gibi  , büyü gibi ..sordum soruşturdum adı aşk dediler.Veee bir gün uykudan uyandım ..''Ben evleniyorum,bir daha görüşemicez''...günler geçti , haftalar,aylar,seneler geçti üstünden hayatıma kimseyi sokmadım ..okul çoktan bitti..herşey dahada zorlaşmaya başladı hayatta ..Çalış,çalışmıcaksan yüksek lisans yap,tekrar oku,yurtdışına git vb. konular sürekli gündemdeydi.Şanslıyım çünkü babamın bana kapı acıcağı bir işi vardı.

Gel zaman git zaman biri düştü aklıma , gözleri , elleri , bakışı , gülüşü ..tabi aklıma tek düşenler bunlar değildi...Çapkınlığı,fırlamalığı,takıldıkları,yattıkları ,kalktıkları ...Napıcam ben dedim ? Arkadaş olduk , sevgili olduk görüştük olmadı... ama onsuz da  olmadı .Bir sürü tesadüf bizi 2 sene sonra bir araya getirdi.Bu sefer her şey çok farklıydı hissediyordum .Birbirimizin elini tuttuğunda heycandan titriyorduk,birimiz birşey anlatırken aynı olayı belki 2. kez duysak bile ilk defa dinliyomuş gibi şaşırıyorduk..evet her gün görüşemiyorduk,canımız her istediğinde istediğimiz plan ,programı yapamıyorduk ..ama insan hisseder ya seviyorduk birbirimizi ... Yanlış anlaşılmasın sevgimizde saygımızda hala yerinde duruyor.İkimizde kötü zamanlar geçiriyoruz , zor şartlarla sınanıyoruz . hayatımızda savrulanları yara almadan toparlamaya çalışıyoruz. Başımıza ne gelirse gelsin  kim ne derse desin , ne isterse istesin .. herkes kendi için yaşar bu dünya da ..Sevgisi de , nefreti de kendinedir insanın  ve en büyük günah sevenleri ayırmaktır.... Ne olursa olsun ben sevdiğimin oda benim yanımda.. kimsenin geçmişi kimseyi ilgilendirmez...

Sevdiği uzakta olanlara , sevipte kavuşamayanlara , aşıklara , 2012 de aşk dileyenlere , sevenlere , acı çekenlere İTAFEN....

Elida -Çok aşık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...