3 Ocak 2012 Salı

FLORMAR MEMNUNİYETİ !

Herkese merhabalar tekrardan :)

Geçen günlerde sağda solda dolanırken flormarın standında takıldım kaldım . İnanılmaz renkler var ojelerde.Bu büyüye kapılan sırf ben değildim tabi stand baya kalabalıktı :) Bu sefer aldığım ojeler hediyeydi fakat geçen günlerde aldığım simli ojeyi uyguladım ve sizede göstermek istedim .Flormarın ojelerinden genel olarak çok memnunum hem fiyatı uygun hemde renk çeşidi bol .Kolay kolayda soyulmuyor uçları.

-Kıvamı ve sürüşü güzel , açık renk simler olduğu için herhangi bir bulaşmada kolayca tırnak kenarlarınızı silebiliyorsunuz.
-Ben uygulamadan önce çıkartmada zorluk yaşamıyım diye altına cila sürdüm.
-Uygulamadan sonra üzerine de bir kat extra parlatıcı sürdüm.Aslında çokta gerek yok çünkü yeterince parlak.

Denediğim ve tavsiye ediceğim bir diğer flormar ürünü ise Kajal sürme.




Sürümü şeklinden dolayı çok rahat , akma yapmadı , Sürme dediğin simsiyah olur düşüncesiyle yola çıkarsak rengi de ideal.
Tavsiye edilir.

2 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...