31 Ocak 2012 Salı

FOLYO DENEMESİ !

Soğuk ve bembeyaz bir salı gününden günaydınlar hepinize :) 

Tamam kar iyi hoş görselliği güzelde bıktık be anacım sağa bak beyaz sola bak beyaz gözlerimiz kamaştı yaaa Hadi biz evimizde sıcak sıcak oturuyoruz evsizler ne yapıyor,insanın içi sızlıyor vallahi ya  :( 

Kar hala sızını kesmeden devam ediyor ve bu Haftasonuna kadarda bu şekildeymiş . ee hal böyle olunca dışarı aktiviteleri kısıtlanıyor.Şahsi arabalarımızı çıkaramıyoruz gitmek var dönmek olmaz diye , ee taksi bulmak imkansız napıyımmm 20 km yolmu(evim dağda olduğu için şehir merkezi mesafesi :) ) yürüyümmm . Bende dün akşam gün içinde yazımda bahsettiğim bknz folyumu deneyim dedim . 

Tırnak üstü törpüsü,çila,yapıştıcı,folyo,parlatıcı cila ve kulak çöpü 

Valla ben ilk defa yaptığım için birazcık zorlandım aslında yapılışı baya kolaymış bilene 5 dak. iş :)

1-Önce tırnak üstlerimi pürüzsüz olsun diye törpüledim ,
2-Bir kat cila sürdüm
3-Yapıştırıcı sürdüm (bütün parmaklara aynı anda sürmeyin )yapıştırıcıyı sürdükten sonra birazcık beklemek gerekiyormuş yani ayy kurucak , yapışmıcak diye endişelenmeyin .
4-Folyoyu yapıştırın
5-Üzerindeki pürüzlerin  düzelmesi ve dalgalanmalar olmaması için kulak çöpüyle üzerinden geçin ( iyice yapışsın ) sonrada folyoyu dikkatlice çekin .Yapışmayan yerler için aynı işlemi tekrarlayabilirsiniz.
6-Vee tüm parmaklar bitince folyonun daha uzun süre kalması ve dayanıklılığı için bir kat parlatıcı cila geçtim.Aslında bu son işlemi aynı renk ojeyle yapsak daha iyi hem açık kalan yerler iyice kapanır hemde her hangi bir kavlama durumunda koruyucu olur. 

Yapacaklara şimdiden kolay gelsin diyorum detaylı yapılış videosu için youtubeu ziyaret edebilirsiz.
Takipte kalın :) 

5 yorum:

  1. çok şık duruyorlar.
    benim de tırnaklarım biraz küçük :))
    yapsam güzel olmayacak. en iyisi yapanlara bakıp iç çekmek :)

    paylasacaklarimvar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben küçük tırnaklarda daha güzel durduğuna ve daha kolay uygulama yapıldığına inanıyorum bence bir kez deneyin :)

      Sil
    2. peki. sizi mi kırıcam :) deneyeyim o zaman :)

      Sil
    3. :))Kolay gelsin o zmn şimdiden :)

      Sil
  2. Aliexpresten 30 adet folyo sipariş verdim ama yapıştırıcısı oldugunu bilmiyordum senin kullandığın yapıştırıcı markası nedir nerden alabiliriz

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...