20 Ocak 2012 Cuma

GELECEK ÇEKİLİŞİ

Geçen yılın son günü ,yılbaşının ilk günü itibariyle bir çekiliş düzenlemiştim .Kazanan takipçimden bizim için hediyeyi fotoğraflamasını istemiştim ama olmadı.Biraz geç oldu ama ben onun yerine çektiğim bir kaç fotoğrafı paylaşıyım sizinle




Evet geçtiğimiz çekilişin süpriz hediyesi flormardan ojelerdi.Katılımları için herkese tekrardan teşekkür ediyorum.

İlerleyen zamanlarda yine bir çekiliş düzenleyeceğim.Bu sefer hediyem sürpriz olmayacak .Çekiliş duyurusuyla birlikte hediyeyi de açıklıcam.Takipte kalın sevgili takipçiler  :) 

3 yorum:

  1. ne güzel bir hediyeymiş :) oo yeni çekiliş baya heyecan verici imiş :) bekleniyoooooor :)

    YanıtlaSil
  2. :) Eski hediyeyi yayınlamak baya geç oldu valla sorry :) Yeni hediye çekilişiiii yakındaaaa dım dım dımmm :)

    YanıtlaSil
  3. vay öje varsa bende varim ozaman hehehe :) rengarenk bir blog tam benlik yani takibe aliyorum canim haberin olsun :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...