25 Ocak 2012 Çarşamba

GÖMLEĞİNİ İÇİNE SOK EVLADIM !

Günaydınlar herkese :) 
Zaman ne kadar hızlı geçiyorrr hoppp çarşamba oldu bile 

Zaman demişken başlıktaki emir kipi içeren cümle hepinize tanıdıktır eminim.Eğitim hayatımız boyunca koridorlarda yankılanan bu ses bizi gömlek , etek kombininden uzunca bir müddet soğutmaya yetti .Yeni nesil daha şanslı gömlek yerine tshirt  gibi üstlerle okula gidebiliyorlar. Ben bu olayı engellemek için her zaman kısa gömlek giydim .Ses arkamdan haykırıldığı zaman ''ama hocam gömleğimmmm kısa '' diyordum . Baya işe yarıyordu yani :) Eğitim ve öğretim hayatıma nokta koyduğum gün o gömlekleri benzin döküp yakmak istedim  bir daha gömlek mi no no no dedim :) 
(kandırmayınnn milletiii adamı böyle okula sokmazlarrrr len )



Ama bu sıralar gene çıldırıyorum gömlek diye :) Hiç aklımda yokken girdiğim her mağazadan gömlekle çıkıyorum.Şifon,siyah,beyaz ,elbise şeklinde , önü kısa arkası uzun , sırtı açık ....bir sürü gömleğim oldu.Sağda solda bir araştırma yaptım , bu sene gömlek çılgınlığı varmışşş duyurulurrrrrrr :) 





Mutlaka gömleklenin , sonra ayyy ben duymadım , ayyy ben kaçırdımmm diye mağaza mağaza dolaşmayınn :) Şaka şaka canınız nasıl isterseee :) ama takipte kalınn :) mujk

                                                                                               Görseller:matchesfashion.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...