4 Ocak 2012 Çarşamba

HEM DÖVERİM HEM ÖPERİM !!!

Günaydınlarrrrr herkesee

Yeni yıldı, yılbaşıydı , aman ne giysem? , ne alsam? derkennnnnn .. 4 gün geldi geçti bile :) Böyle çoşkulu özel günlerden sonra etrafa , sokaklara fln bir sessizlik çöküyormuş gibi geliyor bana hep :) ama bana öyle geldiğini yılın ilk günü özel sebeplerden ötürü capacity ve aplus avmye  gidince hınca hınçlıktan anladım :)

Yılbaşı döneminin bize en büyük katkısı hala devam etmekte olan indirimleri oldu herhalde hatta bazı yerler o kadar çoştu ki indirim konusunda bedava dağıtacaklar zannettik :) Asos ta bunlardan biri.Hala belirli ürünlerinde indirimi devam etmekte olduğunu bildiğim için site içerisinde daldan dala konarken dudak dövmeleriyle karşılaştım :) Sonra birden kendimi uygulamış olarak hayal ettimm :)


Tamam iyi ,hoş,tarz bir şey ama  tuhaf yani :) siteden uygulanmış hallerini de göstermiş bazı desenler o kadar anlaşılmasa da bazıları net bir şekilde gözüküyor.
Eğer benim sağımda solumda , elimde , kolumda dövmem var birde dudağımda olsun , olmuşken de renkli olsun , sıkıldığım zamanda çıkarayım diyorsanız böyle buyrun :)




Buda kullanma talimatı :)



Valla çok renkli döverimmm :)
mujk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...