4 Ocak 2012 Çarşamba

HEPSİBURADA.COM ALIŞVERİŞİ

Kış geldiği zaman hepimizde öksürük,tıksırık,tıkanma,sessiz ortamlarda fışır fışırr burun çekme problemler bizde burdayız diyor.Küçüklüğümden beri burun tıkanması olayınaaaaa fena takığım :) sürekli yanımda sprey taşırım.Bunun nedeni de bulunduğumuz ortamlarda ki hava durumu.Bu durumdan kurtulmak ,bulunduğumuz ortama fresh  bir hava kazandırmak için yaptığım araştırmalar sonucu.Hem sigara kokusunu ortadan kaldıran,hem havayı temizleyip nemlendiren,hemde güzel kokuları olan bir hava temizleme cihazı aldım .








Yukarıda görmüş olduğunuz renklerden ben beyazı tercih ettim :) ama diğer renklerde de aklım kaldı.En altta gördüğünüz ise ; cihaz suyla çalıştığı için , sizde bu şişelerde ki kokuları suya damlatıyorsunuz ve bulunduğunuz ortamı mis gibi kokutuyorsunuz.veee bu ürün şu an %25 indirimli. detaylı incelemek için tık tık tık .

Ayrıca Hepsiburada.coma 24 saat bile olmadan siparişimi bana ulaştırdıkları için teşekkür ederim .


2 yorum:

  1. fokur fokur bişi bu önceki çalıştığım işyerindede vardı çok güzel koku yayıyor.
    Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. Evett bende bir mağazada gördüm dediğiniz gibi fokur fokur birşey :)
    Teşekkürr ederimm :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...