14 Ocak 2012 Cumartesi

İNTERESTİNG 2 !

Günaydınlar herkese ..

Bir kaç haftadır tadım , tuzum olmadığı için hafta sonlarını es geçiyorum :( Düşünün ne haldeyim yanii ..Vallahi İndirimler bile beni cezbetmediyse ve ben yaklaşık 2 haftadır her hangi bir alışveriş merkezine uğramadıysamm gerçekten iyi değilim... hal böyle olunca nerede ne var ? haberim olmadığından dolayı bende ilginç haberleri,objeleri vb. şeyleri sizlerde paylaşmak istedim hadi buyrun .

Yukarıda görmüş olduğunuz ilginç şey dünyanın en büyük karikatürüymüş.Sevgili Erdil Yaşaroğlu , Samsung firmasıyla el ele vererek Kırklareli'nin Pınarhisar ilçesinde 2 Adet futbol sahası büyüklüğünde bir karikatür çizmiş vee tabi ki Guinness rekorlar kitabına girmiş haberin ilginç  ayrıntıları için tık tık 

Mia Schmallenbach adında ki brükselli tasarımcı tarafından desing edilen matruşka bıçak seti şık ve ilginç.

Bildiğiniz üzere Beyonce doğurdu.Hayırlı uğurlu olsun :) jay-z ve beyonce çifti kızlarına yukarıda gördüğünüz yatağı sipariş etmişler.Aslında yatak için ayırılan bütçe 20,000 $ mış mış mışşşşşş ama sonra 200 $ a bir karyola almışlar vah vah vahhhh ..o yavrucak gençliğinde arkadaşlarına ben 200 $ lık karyolada uyudum mu diyecek ? bu utançla nasıl yaşanırr ?  ahahah :)

Bir çok benzeri yapılsa da yinede bu tarz çok amaçlı ürünler her zaman dikkat çekmeyi başarıyor.like this ! :)

İşte her eve lazım bir ayakkabı toplayıcısı hem de Good Desing Awards 2006 ödüllü.Tamam şeffaf kutular işimize yarıyor ama yinede bir yer işgali var .Günlük giydiğinizi ayakkabı,sandalet , terlik vb. ne varsa burda dursun..elimizin altında bulunsun ..hemde tasarım tasarım olsun :)

Şimdilik benden bu kadar ! Bu hafta sonu benim içinde eğlenin , kadeh tokuşturan olursa bir kadehte bana kaldırın vallahi hayrına :) Herkese benden selam :) mujk

4 yorum:

  1. hahah evet canim ne sansli bebekmi desem artik bilmiyorum :) ama yatagi güzel yani sirrin duruyor sahsen ben ne okadar para verirdim nede onu alirdim :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. BuNun fotosunu cekip birine versen aynisini yapar , o kadar para nesine verdilerki acaba :))) eee knlarida anlmak lazim var yani sonucta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) oda doğru ..aynısını yapar ve hatta piyasada daha makul fiyata daha güzelleri var son dönemde

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...