28 Ocak 2012 Cumartesi

KAR TATİLİ !

Dün İstanbulun diğer bölgelerine göre yüksek kalan oturduğumuz semtin kar fırtınasına bürünüp Uludağ modunu almasını ve Uzun zamandır göremediğim teyzemlerin de bizde kalmasını fırsat bilerek kendime bugünü de kapsayan bir kar tatili verdim . Tabi bu havada yapılıcak en iyi şey ya evde oturup çay , kahve keyfi yapmak ya da alışveriş merkezi turlamak.Bizde maaa aile çoluk çocuk toplanıp sinemaya gittik.Tercihimizi Ata Demirerin yeni filmi Berlin kaplanından yana kullandık . Ata Demireri çokk severim ama bu film Eyvah Eyvahın baya gerisinde kalmış ama yinede ailecek , her yaş grubuyla seyredilebilincek bir film olmuş.


Hee tabi bu arada hayatımda baya değişiklikler oldu hayatımda en değer verdiğim , en sevdiğim gözümden bile sakındığım insan tarafından hayatımın dersini aldım . İnsanlara güvenmemeyi , kolay kolay inanıp kalbini açmamayı , seni sevmeyeni sevmemeyi , kolay kolay seni seviyorum dememeyi , kimsenin kalbime dokunmasına izin vermemeyi ve kimseyi gönlümün baş köşesine oturttmamayı öğrendim...Bide en önemlisi insanın içi nasıl yanarmış , kimseye belli etmeden nasıl ağlanırmış , geceleri sabaha kadar uyumadım demek neymiş onuda öğrendim ... Sancılı bir dönemden geçiyorum anlıcağınız ..yani sert bir kış yaşıyorum bende..


Mutlu haftasonları hepinize ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...