3 Ocak 2012 Salı

MİMLENMİŞİMMMMMM BENNNN :)

Her şeyden bir tutam adlı blogun sevgili sahibesi beni mimlemiş :)
İlk defa mimlendiğim için ayrıca bir heyecan içerisine düştüm kendisine burdan teşekkür ederiyorummm :)
Mim sorumuz ; ''Karşımızdakini mutlu etmek için yapıcağımız 10 şey?''
Düşünüyorum ve başlıyorum yazmayaa :)

1) Türlü türlü şaklabanlıklar

2) Ham Ham Ham Çikolata sevgisi diyorum :)

3)Hediye .. herkesin kalbine giden yolu bilir.

4)Çokkk pis gıdıklarım valla )

5)Blog dünyasından bahsederimmmm ooo hiç bişeyciği kalmaz vallahi :)

6) Sarılırımmmmmmmm sımsıkıı .. (en özel muhabelemiz budur , extraya giriyor :))))


7)Bol bol arar sorarım :)


8)Kebapçıya götürürüm ..

ayyy ne pis boğazımm yaaa :))

9)Kebap sevmiyormu o zaman balıkçıya götürürüm :) Rakı-Balık  ..pamuk gibi olurrr :)


10) Bütün bunları yaparım sonrada evine bırakırımm hahaha :) Daha ne olsunnn :P

evettt bendennn nameler bu kadarrr :) ee madem ben mimlendim , bende mimlemeden gitmeyim bari

- Heels Are My Drugs
-Madam B Fashion
-Işıltoş
-Fidoland
-Zeys Fashion room

Bende severek takip ettiğim ve daha önce mimlenmemiş olan 5 blogger arkadaşımı mimledimm :)
Kolay gelsinn :)

2 yorum:

  1. Teş.ederim Elidacım çok keyifli bi mim olmuş.zevkle okudum.

    YanıtlaSil
  2. Ne demek :) asıl ben teşekkür ederimmm :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...