13 Ocak 2012 Cuma

MODİFİYELİ HEADERIM !

Sağda solda dolanırken diğer blogger arkadaşlarımızın headerlarını çok kıskanıyordum ..yalan yok kıskandım çünküüüüüü aralarında çok güzel ve yaratıcı olanlar var ...



''Herkesin Header ı kendi blogunu yansıtır'' buda benden size 2012 atasözü olsun :) Neyse konumuza dönelim , teknoloji , bilgisayar vb. konularla çok alakadar olduğum için bu header işini çözmeye karar verdim araştırdım ve amatör bir şekilde , kendimize header yapabileceğimiz bir program edindim .PHOTOSCAPE adlı program  öyle diğer programlar gibi de zor değil.Beğendiğiniz , bilgisayarınızda depoladığınız resimlerden kolajlar oluşturabilirsiniz.Bende hazır elim değmişken keşif esnasında kendi headerımı modifiyeledim .İlerleyen zamanlarda kendimi geliştireceğimi umuyorum :)

see u

2 yorum:

  1. ayy balımm bende bu programı çok severek kullanıyorum :) bloga foto eklerken falan üstüne blogumun ismini yazmak gerçekten çok kolay oluyor.. Türkçe kullanım zöelliği de bir diğer olumlu yanı.. blogumdaki yorumun için çok teşekkürler, Sevgiler :)

    ps.:belki biliyorsundur çok cüzzi fiyatlara site blog tasarımı, reklamı vs. yapıyorum.aklında bulunsun. birde yorumlardaki kelime doğrulamayı kaldırsan daha çok yorum alcağına eminim, muckk! :)

    YanıtlaSil
  2. evet canım türkçe olması iyi ..iyi bir keşif oldu benim içinde :)

    Tavsiyen ve bildirimin içinde çok saol hemen kelime doğrulamayı uçuruyorumm mujk :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...