30 Ocak 2012 Pazartesi

NE VAR NE YOK ? 6

Bu haftasonu benim için uzun ve sağolsunlar dostlarım , arkadaşlarım sayesinde dolu dolu geçti ..Cuma günü başlayan tatilim bugün itibariyle sonra erdi , ama öyle pazartesi sendromuna girmedim çünkü baya dinlenmişim.Peki kendime verdiğim bu ilk ve orta dereceli tatilde neler yaptım ? 

-Cuma günü Berlin Kaplanına gittiğimi söylemiştim zaten , yine tekrarlıyım beklentilerinizi çokkk yüksek tutmayın hayal kırıklığı yaşayabilirsiniz :) 

-Geçen haftalarda Facebooktan takip ettiğim DBMS kozmetiğin gittigidiyor.com sayfasından siparişler vermiştim,haftasonuna girerken siparişlerime kavuştum ama uygulama yapamadım.Aşağıda gördüğünüz görseller siparişimin sayfa görselleri en yakın zamanda uygulama görsellerini de eklicem 

Yukarıdaki metalik gümüş tırnak folyosu .En kısa zamanda uygulucam

Buda folyonun yapıştırıcısı .

Bunlarda tırnak süslerim :)
Sizde bu ve benzeri ürünleri edinmek için DBMS kozmetiği mutlaka ziyaret edin.

Yine geçen hafta sonuna doğru Trendyoldan alışveriş yaptım demiştim .bknz.Siparişim ne durumda diye siteye tekrar girdiğimde dayanamadım birşey daha aldım 


Veee trendyol ailesini sipariş teslimat hızlarından dolayı tebrik eder teşekkürlerimi sunarım :) 

ee tabi dostlarda , arkadaşlarla muhabbet haftasonunun en iyi tarafıydı :) 

see u :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...