17 Ocak 2012 Salı

NEON , FOSFORLU , GÖZ ALICI !

Günaydınlar herkese

Bu sıralar iç sıkıntımdan ötürü pek öyle renkli rünklü yazılar yazamıyordum sorry :( Ama dün olan bir kaç gelişme birazda olsa keyfimi yerine getirmeye başladı hayırlısı diyerek konuma dönüyorum

Malumunuz bu sene bir neon çılgınlığıdır aldı başını gitti. Önce color block trendiyle başlayan bu çılgınlık yerini tek renk neon tasarımlara bıraktı.Kışın böyleyse yazın herkes rengarenk olacak sanırım ?

Neon renkler fazlasıyla albenili ve dikkat çekici olduğu için ben üzerimde taşıdığım tek bir parçada neon renkler kullanmayı tercih ediyorum .Yani baştan aşağı fener gibi dolaşmanın alemi yok dimi :)


Bu seneki en beğendiğim neon tasarımlar ise  çantalar oldu .Sade bir kıyafeti bile küçük bir çanta yardımıyla şahlandırabiliyorsunuz. Daha edinmedim ama en kısa zamanda çarttttt diye tabir ettiğimizi bir renkte çanta almayı düşünüyorum(bknz: resimde ki abla ).Zarf clutch ( görürseniz mutlaka haber verinnnn lütfen lütfennnn :)  ) ve cambridge satchel çantaların hayranıyım herkes gibi ... En kısa zamanda benim olmalarını dileyerek bu bembeyaz salı gününde şimdilik huzurlarınızdan ayrılıyorum . :)


Hatırlatma : Ürün satışı için tık tık tık tık tık tık tık tık :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...