24 Ocak 2012 Salı

SEVGİLİLER GÜNÜ HEDİYE ÖNERİSİ DIY !

Sevgili takipçilerim :) 
Biraz önce Sevgili Buse Terim blogunun facebook sayfasında takipçilerinin ''Sevgililer günü hediyesi önerisi''sorusuna bir tavsiyede bulunmuş ve bir Aşk kavanozu önermiş bakınızzzzz.Bende hayran hayran hediyeyle ilgi hayal kurarken birden geçen senelerde öyle birşey yaptığımı hatırladım . Alın benden size sevgili dıy'ı  :) Malzemeleri veriyorum , yazınnn :) 

-1 adet bitmiş şişe aspirin kutusu 
-Kalpli veya sizin hayal gücünüze kalmış stickerlar
-Kağıt ve kalem :) 

Geçen senelerde bitmiş aspirin kutusunu tam çöpe atıyordum ki , üzerindeki etiketini söküp , içerisine sayısını hatırlayamadığım ama ağzına kadar doldurduğum sevgi sözcükleri yazan minik kağıtlar koydum ve sevgiliye verdim :) 


Tanıştırıyım  buda sevgi aspirinim :) Verirken uyardım ama bağımlılık yapar günde bir tane al diye :) 

see u :)

3 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...