23 Ocak 2012 Pazartesi

TAVSİYE VE BİLGİLENDİRME PLS !

Beyler , Bayanlar hepinize tekrardan güzel günler ( hoş nerdeyse akşam oldu :) )
Kızlar bir konuda yardımızı ve tavsiyelerinizi istiyorum .


Lise hayatım boyunca annemin ''aman yapma kızım pişman olursun '' haykırışlarına aldırış etmeyip saçlarımı boyattım ki pişman oldum. Sarı kullandım i kuaför değiştirince sarımın tonu bozuldu :( Koyu renk kullandım sıkıldım , karalmeldi , kızıldı (bir gün size eski resimlerimden saç rengi postu yapıyım ) vb. derken saçlarımı bildiğimizi kahverengiye boyattım dip renginden hallice :) koyu kahveveee kuaförde saç boyatma işleminden o kadar nefret eder hale geldim ki üşengeçlikten ölücem :) Size sorum bu köpük boyalar , kullanışlı mı ? aranızda deneyen var mı ? deneyipte hastası olan var mı ? Kullanımı kolay mı (saçlarım gür )? Veee hangiii markaa ? 

HELPPPPP MEEEEE :) 

2 yorum:

  1. ben boyatmadım hiç :)
    düşünmüyorum da ama sırf bu köpükleri denemek için düşünmedim değil:p

    YanıtlaSil
  2. Bende evde hiç saç boyamadım , bazen kuaföre gitmek zor geliyo vallahi şöyle evde 2 dak. boyayım diyosun ..denicem ama daha bi gaza gelemedim :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...