19 Ocak 2012 Perşembe

TIRNAK FOLYOSU

Günaydınlar herkese

Bu sıralar herkesin parmağında parıl parıl parlayan metalik renklerde ojeler görüyordum . Tabi ben oje zannediyordum oysa ki onlar tırnak folyosu adında parıldak bir şeylermiş.Sağda solda yapılış videolarını gördükten sonra onların oje olmadığını iyice benimsedim ve oje arayışımı sonlandırdım :) ( Bana bakkkkkk inatla inanmıyorum :) )

Birazcık zahmetli bir şey sanırım ama süper duruyor kendi yapıştırıcısını tırnağınızın üzerine sürerek üzerine folyoyu koyuyorsunuz , tırnağa iyice oturttuktan sonrada kenarlarındaki fazlalığı dikkatlice yırtıyorsunuz . Yaptığım araştırmalar sonucu sadece metalik renklerde değil , renkli , çiçekli , böcekli vs. şekilli olanlarını da keşfettim sticker zannettim ama hayır onlarda folyoymuş :)






Yukarıda gördüğünüz kutuların hepsi folyo , sanırım bu şekilde satılıyorlar.



Aman bir yanlışlık olmasın resimler tabi ki sağdan soldan alıntıdır.Bu konuda kişisel çekimleri kullanmamaya özen gösterdim . Bulabildiğim görseller bunlar :) 

Ayrıca Youtube da bu konuyla ilgili bir çok uygulama videosu bulabilirsiniz.
Tamam iyi hoşta bu ürünü nereden bulucam derseniz DBMS kozmetik facebook ve gittigidiyor dükkanını ziyaret edebilirsiniz.

Takipte kalınn mujk :)

2 yorum:

  1. bence hiç gerek yok bu kadar zahmete canım ya . metalik bazlı oje süreriz olur biter :)

    ♥HeelsAreMyDrugs♥
    ♥HeelsAreMyDrugs♥

    YanıtlaSil
  2. Aslında benimde aradığım yoğun metalik bazlı gümüş ojeydi canım aradım taradımm istediğim gibi bulamadım :) Tam buldum dedimmm fiyatınıı görünce ( 70tl ) vazgeçtim :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...