26 Ocak 2012 Perşembe

TRENDYOL MİLLA SİPARİŞİ

Günaydınlar herkese

Online alışveriş deyince Türkiye kaynaklı bir sürü site geliyor aklımıza .Trendyol,markafoni,limango bunlarda bir kaçı .Benim en sevdiğim ve hiç bir şey alamasam da ( ki mutlaka kendilerine yenik düşüyorum ) takip etmekten hoşlandığım sitelerden biri trendyol. Bu siteyi takip edenler bilir ki Trendyolun sadece kendi sitelerinde satılan MİLLA diye bir markası var .Dönem dönem ürünlerini ünlülerin tanıtımlarıyla sitelerinde sunuyorlar.Hadise nin tanıtım yüzü olarak kullanıldığı dönem marka acayip dikkatimi çekti.Elbiseleri , bluzları , aksesuarları hem farklı hemde çok şık .Eee ürünler sınırlı sayıda ve bedende olduğu , başka yerde de satılmadığı için kızılay modeli olmuyor yani :)

Şu an milla kampanyası başlamış ve devam etmekte bu sezonun yüzü Küçük sırlardan ve kuzey-güney adlı dizinden (Kıvanç Tatlıtuğ dışında gözümüzün gördüğü :)) tanıdığımız Merve Boluğur  ve ben yine dayanamadım bir şeyler aldım :)

                                           Bu aldığım asimetrik elbiselerden birinin Merve'li hali :)



                                            Bunlarda inşallah kısa sürede benim olacak halleri :)

Trendyol Millanın süper kampanyasını kaçırmamak ve diğer fırsatlardan yararlanmak için hemen üye olun hadi koşun tık tık tık  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...