13 Ocak 2012 Cuma

VALLAHİ 100 OLDUK !!



Çooookkk değill bundan bir kaç ay önce 2011 in canım günleri içerisinde öncelerden kayıt olduğum fakat şapşal şapşal etrafa bakındığım bloguma yazılar yazmaya başladım . Diğer blogları incelerken  takipçi sayılarını gördüğüm zaman vayyy be derdim :) Hiç ihtimal vermezdim gün gelicek benim 100 takipçim olucak ....

Vee oldu bugün itibariyle 100 takipçi sahibiyim :) Hayırlı uğurlu olsun diyorum.Şu zor günlerimde biraz da olsun yüzümü güldüren tek haber bu oldu herhalde.. Beni takip ettiğiniz için , yorumlarınızı ,önerilerinizi , eleştirilerinizi benden esirgemediğiniz için çokk teşekkür ederimmm ....

NİCE 100 TAKİPÇİLERE DİYORUM ..
SİZLERİ SEVİYORUM ...

4 yorum:

  1. Benle 101 olsun bari :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldiniz,sefalar getirdiniz :)

    YanıtlaSil
  3. vay be ilklerdendim şimdi 100ü geçtin tebrikler :)

    YanıtlaSil
  4. evet canı vallahi bende çok şaşırdım ve mutlu oldum sayenizde :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...