19 Ocak 2012 Perşembe

VANİLYA CLUB TOP'S !

Geçtiğimiz iki ay boyunca vanilya club kutularına üyelik sonucunda sahip olma fırsatı yakaladım . Bu konu hakkında herkes , gelen ürünlerle ilgili tanıtım postlarını yayınlamayı ihmal etmedi. Ben çok detaylı postlar hazırlamadım çünkü ürünleri gerçekten kullanıp 2.sini edinmek istediğimi hissedersem bu ürünlerin neler olduğunu ve tercih sebepleriyle birlikte sizinle paylaşmak istedim :) 

1.kutu ilk kutumdu içerisinde tırnak uzatıcı jel , kuru yağ , ruj , kapatıcı pudra özellikli ürün , indirim çekleri veee L'OCCITANE marka el kremi vardı .

Resimde ki 1 numaralı kalpten anlayacağınız üzere en beğendiğim ürün bu oldu .Sonuçtaaa el kremi ne kadar beğenilebilir ki derseniz :) Ben ellerime krem sürmekten nefret eden biriyimdir.Öyle kuruluk ,çatlaklık problemleri de çekmediğim için pek kremle haşır neşir olmam , huylanıyorum ellerim yapış yapış olunca ee el kremlerinin çoğuda kuruluğu önlemesi açısından yoğun kıvamda.Bu ürün el terlemelerini önleyip , şişmeyi engelliyormuş.Böyle problemler çekmiyorum ama kremin jel yapılı olması benim çok hoşuma gitti tavsiye ederim .

Gelelim 2.Kutuda ki top ürünlerime :) Daha yeni geldi demeyin , geçen akşam oturdum tüm detaylarını ve içeriklerini okudum.lip stick ( ışıklı -aynalı ), oje , krem , saç toniği , maske , duş yağı ve hediye çeki .Bu kutuda gerçekten kaliteli ve kullanışlı ürünler var , üyelik ücretinin fazla olduğunu düşünen arkadaşlar bu kutu o ücreti geçmiş bence . 

Tresan markasını ilk defa duydum.Merak edip kataloğunu okuduğumda ürünlerinin doğal olduğunu öğrendim.Bazı arkadaşlara şampuan gelmiş .Bana gelen kutuda saç toniği vardı.Genelde bu tarz ürünler fazla kimyasal içermesin diye doğal kokularıyla bırakılıyor ve malum iğrenç kokuyor.Ama bu tonik süper kokuyor .Duştan çıktıktan sonra kullanma talimatına göre saçlarıma uyguladım .Yağlandırmadı ( ki bu çok önemli ) , parlattı , kokusu da kaldı . Kesinlikle edineceğim bir ürün olacak tavsiye edilir.

ve son olarak kıvamını çok beğendiğim Alessandro ojeler .Daha önce kullanma fırsatım olmamıştı.Yoğunluğu çok iyi , tek katı bile yetiyor ve renk seçeneği bollll :) ee artık seçmesi size kalmış 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...