20 Ocak 2012 Cuma

YILIN İLK ASOS ALIŞVERİŞİ

O kadar canım sıkılıyor ki bu sıralar önüme tomarla para koysalar saniyesinde tüketicek moddayım yani klasik bir bayan modu olan ''Canın Sıkkınken Alışverişe Dadan Modu '' çokkkkk tehlikeliii çokkkkkkk :)
Hava soğuk , bunalım modu , iş derken.. dışarı çıkmalarım kısıtlanıyor ..Allahtan kısıtlanıyorrrr yani burdannn taaaaaa ingiltereleree uzanıyor elim internet sayesinde ..:)

Yine bir çıldırma anında asos'a girdim hala belirli ürünlerinde %70 indirim devam ediyor.aa şu ne güzelmiş aaa bu neymiş derken sepetim 3 adet ürünle doldu , ödemesi yapıldı  bile :)

Bir adet renklerine bayldığım sade bir atkı :) 


Parlak,metalik ürünler bu sene herkesin elinde şimdi herkes daha koyu renkleri kullanıyor ama eminim yazın herkes ganimetleri ortaya dökücek :) Bende metalik bir çanta arayışındaydım.Zarada satılan düz modelin benzeri de vardı fakat değişik birşey olsun dedim bunu aldım .


vee bayadır stokta bulunan ve şu an komik bir fiyata düşen siyah-pembe clutch :)

İsteyen olursa linklerini verebilirim :) 
Beklemedeyim , takipteyim:)

2 yorum:

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...