23 Ocak 2012 Pazartesi

ZARA İNDİRİMİNDEN BANA DÜŞEN !

Başlığa bakıp ta acaba ne aldı ? Elida'ya zaradan ne kalmışş ? aaaa neler varmış ? demeyinnnnnn aldanırsınız:) 

Haftasonu senelerdir görüşemediğim teyzem ve kuzenlerim 1 haftalığına bizi ziyarete geldiler hal böyle olunca ''bunalındayımmmm'' modundan sıyrılmam gerekiyordu . eee sonuçta misafir ( ki onlar misafir sayılmaz ,canımız ciğerimiz   )  başımızın tacı :) 

ee İstanbula gelinipte alışveriş merkezi gezmemek olmaz dimi :) Bizde trafikte sürünmeyelim diye Bahçeşehir Akbatı avm ye gittik.Tabi zarayı görünce gözlerim açıldı :) girdik ..Savaş bitmiş ( indirim devam ediyor hala ), yorgun savaşçılar sağı solu toparlıyordu :) Bende bu tenhalıktan istifade asimetrik eteklere ve kafamda alırım diye heveslendiğim parçaları aradım .Hangisini sorduysam S beden mevcut :))

Ben genelde L(38-40) benden tercih ediyorum tabi kalıba göre M beden giydiğimde oluyor . Balık etliyim ve buda gözle görülüyor :) Ama zara çalışanları sağ olsunlar beni nasıl görüyorlarsa ellerindeki s beden eteklerin bana olabileceği konusunda ısrar ettiler heveslendim , denedim , sinirlendim :) Tam ümidi kesmişken ellerinde tek bir standart beden ( çünkü beli lastikli ) yeşil bir etek olduğunu söylediler denedim ve çok beğendim.Aldım :) diğer parçalardan hiç biri istediğim gibi çıkmadı   yada bedeni yoktu :) Herkesin beğenip aldığı zımbalı biker botları hatırlasınız.İndirimin başladığı gün internet sitelerinde fiyatına bakıyım dedim ama bulamadım uçup gitmiş:) İndirime girmemiş yani (Amaaaaa ben çokkkkkkkkkkk istiyorum onu ) , 2 gün sonra yeni sezon başladığında eteklerin tüm bedenleri , botlar ortaya çıkar tekrar  bekleyelim görelim :) 


Aslında bu kada tuhaf bir yeşil değil bildiğiniz koyu yeşil ama fotoğrafta ne yapsam istediğim gibi çıkartamadım rengi bende pes ettim :) 

2 yorum:

  1. güle güle kullan , zara talan edilmeden koşmalıyım etek istiyorum bende asimetrik kesim :)

    YanıtlaSil
  2. Saol cnm ..eğer bişey alma ümidin varsa koş derim çünkü baya talan edilmiş..hele o asimetrik kesim etekler uçmuş bende sadece bu rengi buldum ..:)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...