16 Şubat 2012 Perşembe

2.ÇEKİLİŞ ANKETİ !


Evettt ne zamandır yapmak istediğim çekiliş için hazırlıklara başlamak istiyorum .Bunun içinde sizlerinde fikirlerini almak istiyorum .Adil bir fikir alışverişi olması için sayfamın sağ üst köşesindeki anketi cevaplamanız beni çok sevindiricek.1 Hafta boyunca yayında kalıcak olan anket sonucuna göre 2. çekiliş hediyemi sizlerin istekleri doğrultusunda belirlicem .Hadi tık tıkları görelim :) 

NOT:YUKARIDA Kİ BAYANLA TANIŞTINIZ MI ? ÇOK SEXYDİR YANİ :)BUNDAN SONRA Kİ DUYURULARIM DA BANA O EŞLİK EDECEK EE HADİ UĞUR GETİRSİN DİYELİM ( O DUDAKLARLA ZOR AMA :) )

Takipte kalın :) 

2 yorum:

  1. Blogunu şmdi buldum hemende takibe alıp anketi yaptım ^^
    sabırsızlıkla bekliyorum çekilişini

    sevgiler
    http://youshoulddancewithme.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. :) Hoşgeldinizzz en kısa zamandaa çekiliş duyrusunu yapıcam :) Takipte kalın

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...