2 Şubat 2012 Perşembe

ASOS-FİX SİLVER-MANGO SHOPPİNG !

Günaydınlar herkese
Kardı,buzdu,soğuktu derken bu haftayı da neredeyse bitiriyoruz.Zaman çabuk geçiyor valla ...O kadar çabuk geçiyor ki geçen hafta asosdan verdiğim sipariş tam 1 haftada elime ulaştı.Siparişi verdikten sonra onay aşamasında aşağı yukarı bir tarih veriyorlar şansımdanmıdır nedir hep o tarihten baya baya erken geliyor (Normalde 8 Şubat olarak gözüküyordu ).Neyse ..geldi siparişler istediğim gibi çıktı şükürrr hatta çanta boyutları beklenenden daha iyi .Asos.com dan çanta alacaksanız mutlaka ürün görsellerindeki kızcağızların çantaları gösterdikleri fotolara bakın daha iyi fikir sahibi olursunuz.


Ben öyle çok fazla takıp takıştırmayı seven bir tip değilim .Dönem dönem belli aksesuarlar taşırım üzerimde hiç çıkarmadığım kolye ve bileklik gibi .Çokk sevdiğim at nalı şeklinde uğur getirdiğini düşündüğüm (yalannnnn yaşadıklarımı düşününceee uğur akmış yani üzerimdennn :)) ) bilekliğim hakkı rahmetine kavuştu.ee kol boş kalınca bir tuhaf oldum biri gider biri gelir dedim hoppp yenilerinii aldım :)

Fixsilver 

Mango

Hadi ben gittim takipte kalın , en kısa zamanda dönücem :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...