16 Şubat 2012 Perşembe

AYAKKABI AŞKI !

Günaydınlar herkese
Dün topuklu ayakkabılarım blogunda ben vardım görmeyenler , duymayanlar burdan buyrun :) 3 adet ayakkabım sizlerleydi . Bu günde görsellerini yayınlamadığımız başka neler var diyenler için bir devam postuda ben yayınlayım dedim :) Hadi buyrun bakalım :) Aslında biraz siyah ayakkabı postu gibi oldu ama napıyımmm siyahı biraz fazla seviyorum :)

Derimod


Zara


İtalyadan bir yerden ama ne yazık ki markayı hatırlayamadım :)

Pull&Bear 

Takipte kalın :)

2 yorum:

  1. Bu ayakkabi aski bizlerde ne olacak canim :) güle güle giy hepsinide :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. valla içimizdeki bitmeyen tek aşk bu herhalde :) saol cnm

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...