15 Şubat 2012 Çarşamba

BEAUTYBLENDER & MONZALİME.COM

Geçenlerde severek takip ettiğim Nimo Stylo adlı blogun sahibesinin bilgilendirici  postlarından birinde çok ilginç bir ürün gördüm .Postu sonuna kadar okuduktan sonra 3 saniye içinde bende birazdan anlatacağım ürüne sahip olmuştum bile. Peki nedir bu ürün ?

Ben genelde çok fazla makyaj yapan bir kızcağız değilimdir.Hafta içleri hiç yapmadığım zamanlar çoğunluktadır hatta ama hafta sonu tatil olmanın heyecanından mıdır nedir makyajsız çıkmam .Makyaj konusunda da en büyük derdim fazlasıyla beyaz bir tene sahip olduğum için fondöten ve pudra sürümlerindeki hatalarım olmuştur çoğu zaman .Fırçadan , dandik süngerlerin bıraktığı pütürlü görünümlerden çok sıkıldığım için son zamanlarda fondötenimi hep elimle sürüyordum.İşte aldığım ürün tam bu esnada devreye girdi .

Yukarıda gördüğünüz pempiş yumurta şeklindeki ürün bir sünger.Yapısı uzaktan stres toplarını anımsatsa da elinize aldığınızdaki yumuşaklığı oldukça şaşırtıcı. Yüzeyi süet ve çoğu kişinin alerji olmasını sağlayan lateks(kauçuk) içermiyormuş.Uç kısmının sivri şekilde olması burun kenarı gibi uygulama zorluğu çektiğimiz bölgelere daha iyi ulaşmamızı sağlıyor. Ben bu ürünü Nimo Stylo sayesinde keşfettiğim için nerde satılıyormuş diye arama zorluğu çekmedim .Bu ürün şu an Monzalime.com da satılıyor ( NE YAZIK Kİ BU SİTE KAPANMIŞ) ve indirimli .İsterseniz tek satılan paketini alıyorsunuz isterseniz de bu şirin süngerin yıkama jeliyle birlikte satılan paketlerini tercih edebilirsiniz
( ki mutlaka jeliyle birlikte alın , hijyen önemli ) .Benim aldığım başlangıç paketi .İçeriğinde jeli ve süngerin kendisi var vee bide hediye olarak güzel bir simli göz kalemi geldi yanında.Onun için ayrıca Monzalime ailesine teşekkürler .:)Tabi en büyük teşekkür Nimo Stylo ya :)

Not: Ürünün özelliğini tam olarak anlamanız için mutlaka videoyu seyredin :)






Takipte kalın :) 

4 yorum:

  1. ilk kez görüyorum paylaşımın için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Bende ilk defa gördüm çok hoşuma gitti videosunda daha iyi anlıyorsun nasıl bir ürün olduğunu .. rica ederim :)

    YanıtlaSil
  3. bende aldım şu meşhur fondoten süngerinden. watsonstan. pek makyaj olayıyla alakam yoktur ama ben bile beğendim :)

    canım bloğumda hediye çekilişim var beklerim.

    http://girlafikir.blogspot.com/2012/02/hediye-cekilisim.html

    YanıtlaSil
  4. Dün geldi ürün bende kısmetse yarın denicem ama videolarından izlediğim kadarıyla güzel yayıyor ve ürün miktarınıda kullanım esnasında azaltıyomuş , tasarruf yani :)

    teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...