21 Şubat 2012 Salı

BERRYSHOP.NET

Günaydınlar herkese

Çocukluğumda herkes gibi bende renkli kıyafetlere hayran kalan , üst üste alakasız bir çok rengi bir arada barındırabilen bir kişiliğe sahiptim( hoşş şimdi moda ya ).Bir dönemden sonra kesinlikle renkli giyinmemeye başladım öyle zayıf göstersin derdinden değil .Tek renk giyinmek , özellikle siyah giyinmek çok hoşuma gidiyor.Dümdüz siyah bir elbise veya siyah bir tshirt - kotla insanlar gayet şık gözükebilir düşüncesinin savunucularındanım  :) Amaaaaa yaz gelipte 30-35 derecelerde simsiyah giyinin de sokağa çıkın bi gündüz neye dönüyosunuzzz acaba :) Bu yüzdende siyah dışında  özellikle tshirtlerde takıntılı olduğum bir renk daha var oda baskısız düz beyaz ...

Baskılı tshirtlere karşı antipatisi olan ben berryshop.net i görünce antipatimi kaldırdım attım :) Şaka bir kenara baskılı tshirtler bana hep özensiz,kumaşı dandik,basit gelmiştir.Özelliklede belirli bir yaştan sonra abuk subuk baskıların olduğu tshirtleri giyen abilerimiz , ablalarımız var ki sormayın onlar ayrı bir post konusu olur  :)
Berryshop.net te ne var derseniz ? Süper tshirtler ( baskılı ama basitlik ve espiri arasındaki ince çizgiyi koruyabilmiş halde ) , şarap taşıyıcı kumaş torbalar ve yine kumaş çantalar









Ben en beğendiklerimi sizinle paylaşmak istedim ama daha farklı model ve ürünler için mutlaka berryshop.net i ziyaret ediniz ayrıca fiyatları da bir o kadar uygun :) Tabiii buraya kadar gelmişken de 2 gün içerisinde son bulacak anketimi cevaplayın ve önümüzdeki çekiliş için hediyeyi siz belirleyin :)


                                                                  (görseller:berryshop.net)

2 yorum:

  1. çok şekerler lea 'da tanıtım seniiii bayıldım blguna banada beklerim:)
    http://nagonunharikalardiyari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Çokk saol cnm hoşgeldin bloguma :) sefalar getirdinn :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...