10 Şubat 2012 Cuma

BİKER GELİR HOŞ GELİR !

Haftanın sondan 3. gününden herkese günaydınlarrrr :)
Aslında hafta bana 7 gün değilde 5 gün gibi geliyor yani bugün haftanın son günü :) C.tesi -pazarı saymıyorum:)

Zaranın indirime girdiği gün başıma gelen kötü şeylerden dolayı zaranın indirimi pek umrumda olmamıştı .Bu sıralar hayatla ilgili faliyetlerde bulunmaya yeniden başladım .Kardeşim sağolsun zaranın olduğu bir bölgeye gidiceğini söyleyince şu meşhur biker botları sormasını istedim.İstediğim numara olmazsa gider değiştiririm dedim.Şansımaaaaa ( ki bu şansı keşke başka alanlarda kullansam :) ) varmış.Aldı geldi :) Hayırlı uğurlu olsun diyorummm :) Bu gün ''Sana eşlik edebilir miyim ? '' dedi çokk ısrar etti kıramadım :)




Takipte kalın mujk :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...