21 Şubat 2012 Salı

BLACKBERRY MODASI !

Aranızda ne alaka diyenler olabilir ama cep telefonları ''Alo Nerdesin??'' çağını atlayalı çokkk zaman oldu.Artık cep telefonlarından her türlü şeyi yapabiliyorsunuz.Akıllı telefonlar en büyük örneği bu durumun.Eee fonksiyonlar geliştikçe , dış görünüm yenilendikçe cep telefonuda giyim,ayakkabı,aksesuar gibi bir moda haline geldi.Bende bir teknoloji dostu ve kurdu olarak her ne kadar ıphone a etkileyici şuhh bakışlar atsamda :) tek aşkım blackberrydir.

Blackberry Porsche design iş birliğiyle yeni bir tasarıma imza atmış.Şu an mağazalarda satıştamı bilmiyorum ama acilblackberry.com da satışa sunulmuş.Beğendimm mi ? Valla aramızda ki dürüst aşka sığınarak söylüyorum ki beğenmedim :) Hatları çok sert olmuş , özellklerine lafım yok ama çoğu kişinin tercih edebiliceği bir ürün olmamış belkide onların istediğide buydu :) ee tabi tasarım ve akıllı telefon birleşinceee fiyatta bir o kadar yüksek olmuş :) bakalım ilerleyen günlerde bu ürün kimlerin tercihi olucak ?





                                                               (görseller:acilblackberry.com)

2 yorum:

  1. valla ben kullanamam galıba cok ınce bold bıle zor gelırken

    YanıtlaSil
  2. evtt bende o yüzden pek beğenmedim bide blackberry e siyah yakışıyo :) bu başka bir marka gibi olmuş

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...