17 Şubat 2012 Cuma

BLOGGER OLMAK VEYA OLMAMAK !



Günaydınlar herkese


Normalde hafta içleri erken yatan biriyimdir.Öyle hayat tarzı falan değil canım bildiğin uykum geliyor , seviyorum uykuyu ama dün gün içinde twitter üzerinden aldığım duyumlara göre herkesin bilidiği , yakından takip ettiği bloggerlar Okan Bayulgenin programına konuktu.Kaçmazzzz dedim :) Kaçırmadım . Onlar yayındayken twitterdan yorum yağdı doğal olarak.Bir kaç yorumda çokkk çirkin giyindikleri söyleniyordu.Sen kalk seneler önce bir blog aç , iyi kötü yazılar yaz , kendini geliştir , bilmem kaç bin takipçi kazan kii tek işleri buda değil sonra gerçekten herkesin seyrettiği bir televizyon programında bloggerlık nedir onu anlat , insanları bilgilendir :) Biri çıksın vayy efendim hiç güzel giyinmemişler.İnsanlar ilginç gerçekten.Ayrıca bu giyim kuşam konusunda herkes aynı düşünmek zorunda da değil .Evet onların çoğu moda bloggerı olabilir.Ama zevk ayrı bir konudur.Onun çok beğendiği , işte budur dediği şeye sen burun kıvırabilirsin ki oda senin için aynı şeyi yapabilir.Demem o ki dün programı izleyenler aslında bu işin kolay olmadığını anlamışlardır(ben dahil).Onları dinlerkennn vayyy be dediğim anlar oldu.Kendimi blogger değil blo olarak gördümm valla :) veee korksak mı sevinsek mi bilemedim ama ilerleyen zamanlarda bir blogger patlaması yaşanıcak gibi geliyorrr ! Hayırlısı :)

Günün diğer yazıları için takipte kalın ve çekiliş için anketi cevaplamayı unutmayın :)


                                                                      (görsel:elifingunlugu.net)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...