11 Şubat 2012 Cumartesi

CUMARTESİ !

Günaydınlar herkeseeeee

Evet hava gezip,tozucakların şansına soğuk ama bir o kadar güneşli.Bu fırsatı değerlendirin çünkü salı gününden itibaren tekrar kar geliyormuşş :) Ben gazetelerin ve tv lerin yalancısıyım , sonra üzerime saldırmayınnn haniiii nerdeee kar diye :))) 

Bundan 1 ay 5 gün kadar önce C.tesi günü için hafta ortasından heycanlanmaya başlardım.Ne giycem , ne yapıcam diye.Öyle bir şey yaptığımızdan da değil hani ..güzel vakit geçirdiğim , hayaller kurduğum , bir gülüşüne kurban olduğum adam hep yanımda olduğu için .....Bunları yazıyorum çünkü eğer hayatımızın içine s...anlardan biri bu yazıları okuyorsaaa ne kadar vakit geçerse geçsin,isterse tüm köprülerin altından sular aksın,havalar ısınsın,mucizeler gerçekleşsin ..ne yaparsanız yapın tüm köpekliğinize rağmen gün gelicek intikamımı alıcam ..kusura bakmayın ben artık böyle biriyimmmm.....

Neyse sizi de daha fazla daraltmayım , banada yazdıklarım için kızmayın ..Kötü biri değilim ama bazen bazı insanlara İngiltere kraliyet ailesinden olmadıklarını hatırlatmak gerekiyor.İşte böyle bir hal içindeyimm ..

Sağda solda dolanırken yine bulduğum ilginç şeyleri,hayal kurduran resimleri sizinle paylaşmak istedim ..Hadi buyrunnn ...
Herkese mutlu haftasonları....

aaaa lütfen benim evim oll :) tamam olmasan bile geliyim 1 hafta sende kalıyım :)







Elidanın aşk çeşmesi-Roma :) arayııı açtık ama en kısa zamanda sendeyim :)




                                                      (görseller:hayatınıtasarla.com ve sağdan soldan )

2 yorum:

  1. Süperler :) İlk resme bayıldım bende istiyorum ..giderim kalırım yaşarım offf diyorum :)

    YanıtlaSil
  2. evet ilk resim gerçekten müthişşş kiminseee çok şanslı yaniii :))

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...