13 Şubat 2012 Pazartesi

D&R ALIŞVERİŞİNİN PERDE ARKASI !

Herkese günaydınlar ve iyi haftalar :)

Genelde pazartesi günleri ne var ne yok volume bilmem kaç diye post giriyorum ama benim haftasonlarım bu sıralar hiç bir şey yok modunda geçiyor :) ee hal böyle olunca ıvır zıvır alışverişine sarıyorum ama aklınıza ne gelirse artık :) Yine böyle bir kriz esnasında D&R da gezinirken yine attım sepetime bir şeyler :)

Bu kitabı dış kapağı itibariyle hepiniz hatırlıyorsunuzdur bence :) İlk kitap ''Aklından Bir Sayı Tut'' ; Emekli bir dedektifin kendisinden yardım isteyen ve akabinde öldürülen bir arkadaşını anlatıyordu.Baya sürükleyici ve film tadındaydı.
Buda aynı dedektifin bir düğünden öldürülen gelinin cinayetinin peşine düşmesini anlatıyormuş ( daha okumaya başlamadım ama eminim yine süperdir ) 

Geçen günlerde bir ajanda ya da defter aradığımı  söylemiştim ( bakınızzzz ) aslında istediğim kilitli bir defterdi ama sonra yine moleskine almayı tercih ettim .Üniversite son sınıfta sevgili dekanımızın kafamıza vura vura bize herkesin çantasında bir moleskine olucak tembihleri etkili oldu sanırım .Çantamda mutlaka bir defter taşırım Yine aldım bir tane ama bu daha özel yazılar için :( 



Yukarıdaki resimde gördüğünüz gri çanta görünümlü şeyi birazdan detaylarıyla günün 2. postunda anlatıcam :) 
ayrıca bu alışverişimi internetten yaptım .Aldığım kitabın çıkış tarihinden önce sipariş verdiğim için problemsiz bir şekilde sadece 2 gün bekledim .D&R a ayrıca kargo paketlemelerinde ki titizlikleri için teşekkür ederim çünkü kırılacak bir tane bile ürün bulunmamasına rağmen için dolgulu zarfla özenle sarılmış bir şekilde geldi :)

Takipte kalınn günün 2. postu birazdan sizlerle :) 


4 yorum:

  1. su gri seyı merak ettım ama az cok tahmın edıyorum
    bakalım dogru mu cıkacak
    ben de dnr ve kitapyurdu karsılastırmalı bakıp alıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. http://aelidaa.blogspot.com/2012/02/tintamar-pocket-canta-duzenleyici.html

    :) bu linke tıkla bakalım tahminin doğrumu acaba :) ben genelde canlı canlı kitap almayı severim ama bu sever böyle oldu :)

    YanıtlaSil
  3. Bende her sene moleskine ajanda kullaniyorum ; )

    YanıtlaSil
  4. :) evet faydalı oluyor herkesin böyle bir alışkanlığı olmalı bence :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...