20 Şubat 2012 Pazartesi

DİDEM'İN İZİ !

Casette butik hayranlığımdan dahaaaaa öncelerde bahsetmiştim size (bknz ).Casette butikte ürünleri bulunan tasarımcılardan biride Didem'in izi .Bilmeyenler için Didem'in izi bileklik,kolye gibi aksesuar objeleri tasarımı yapıyor ama o kadar renkli ve sade tasarımlar yapıyor ki .Hepsini üst üste takmak istiyorsunuz. Benim en sevdiklerim üzerinde şarkı sözlerinden yazılar yazan  kolyeleri ve renkli bileklikleri. 





Yukarıdaki 4 kolyeyi de üst üste takıyım , anca msj veririm :) 

veee hepsini takmak istediğim bileklikler :) 
Dahaaa niceleri  ve casette butik dışındaki satış noktalarını öğrenmek için didem'in izini mutlaka ziyaret edin 
eminim sizde çok seviceksiniz :) 


                                                                                      (görseller:dideminizi.com)

4 yorum:

  1. yazılı kolyeler hoşuma gitti sürünüyorummm alayım bi tane :)

    YanıtlaSil
  2. :) ben hepsinin üst üste takmayı düşünüyorum anca :)

    YanıtlaSil
  3. hahah o eriyen kalbi çok beğendim ben, ne kadar tatlı tasarımlar varmış sitesinde! :)

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok hoş ve ilginç şeyler var :) Bende bir kaç tasarımından başkasını bilmiyordum :))

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...