9 Şubat 2012 Perşembe

DOGOSTORE İSTANBUL'DA !

Çoğunuzun dogostore markayı çok sevdiğini ve niye mağazaları yok istanbulda diye hayıflandığını biliyorum.Bende tasarımlarına bayılmama rağmen internet üzerinden cesaret edip (özellikle babetlerini ) alamamıştım Çünkü babet konusunda bir hayli dertli olduğum için deneyerek almak istemiştim yoksaaaa şu an bir dogo ayakkabı dolabım olurdu.Sesimizi duymuşlar galiba :) Kadiköyde açılıcak mağazalarını duyuran Dogostore eminim ki fazlasıyla ziyaretçi akınına uğrucak . Bir İstanbullu olmama rağmen Kadıköy bana ''Ankara'ya gitsem daha yakın'' uzaklığında ama inat ettim kendilerini ziyaret edicem :) Benim dogo favorilerim neler mi ? Hadi buyrun .





veeee niceleri :) 
(görseller:dogostore.com )

9 yorum:

  1. ne güzeller yaaaaaaaa bayiliyorum bu babetlere ahh keske bir ciftde benim olsa :((

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. Bende daha edinemedim bi tane ama en kısa zamanda inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. ben çoktandır takip ediyorum dogo yu.
    sevimli ve çok cool :)
    bir çift babetim olsun istiyorumm !

    YanıtlaSil
  4. selam canım ,
    bloğunu yeni keşfettim takipdeyim...
    ben de seviyorum ve genelde internet shopping sitelerinde oluyordu açılması iyi olucak....sevgiler

    YanıtlaSil
  5. *Esracım aynı şekilde bende bir babetim olsun dileğindeyim ama denemeden almak istemedim , istanbula açılması iyi oldu :)


    *chfashiontrend hoşgeldin canım :) evet ben dahil bu duruma baya sevinen olmuş vallahi :) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. hepsi birbirinden harika babetin rahatlığını hiç bir şeye değişmem :)

    YanıtlaSil
  7. Aynen canım bende babetciyim artık annem evde isyan etmiş durumda yeter babet alma artık diye :) napıyım durduramıyorum kendimi :)

    YanıtlaSil
  8. bu tarz ayakkabı seviyor ama almaya cesaret edemiyorsanız kendiniz boyayabilirsiniz. akrilik boya ve vernik yetiyor. ben denedim güzel oldu...

    YanıtlaSil
  9. Ayy keşke o kdr becerikli olsam :) ama şimdilerde cesaret edim eski ayakkabılarımı elden geçiricem bi ..simdi,zımbaydı süslücem belki hızımı alamayıp bu işede girerim :) Yorumunuz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...