14 Şubat 2012 Salı

DUDAK ÇATLAĞI PROBLEMİ !


Cumartesi gününden beri ağzımda , yüzümde inanılmaz bir kuruluk var .Burt's Beesle tanıştığımdan beri dudak balm ı kullanıyorum ondan önce hiççç sevmezdim yalan yok :) ama bu kuruluk klasik kış kuruluğundan çok daha değişik bir kuruluk . Sanki güneşte yanmışımda ağzım burnum gerilmiş gibi , yara görünümünde kuruluklar :( Dudaklarıma da sanki bıçakla kesikler çizmişsiniz gibi .Yüzümü güzelce yıkayıp , kremliyorum ama 5 dak. sonra yine aynı .Dudaklarım o kadar rahatsız etti ki aklıma bayadır duyduğum fakat yapmadığım bir karışım geldi :) Tarifi veriyorummm yazınnn :)


1)1 çay kaşığı bal

2)1 çay kaşığı toz şeker

İkisini güzelce karıştırın ve dudaklarınıza peeling yapın ve ılık suyla yıkayın ben yaptım önce anlamadım etki edip etmediğini ama gece bi ara uyandığımda kuruluk gitmişti .Ayrıca üzerindeki bütün ölü deriler temizlenmişti.Hazırlamam ve uygulamam toplam 3 dak. sürdü.Daha yumuşak ve yağlı olsun derseniz bence bir damla zeytin yağıda koyabilirsiniz diye düşünüyorum yada uygulamadan sonra üzerine balmınızı sürün  .Bir sonraki uygulamada bende öyle denicem :) Kolay gelsin diyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...