15 Şubat 2012 Çarşamba

ELİDANIN AŞK TOPUKLARI !

Günaydınlar herkese :)
Biz bayanlarda ki topuklu ayakkabı aşkını duymayan kalmamıştır herhalde.Hani giymesek de bizim olsun dediğimiz ayakkabı cinsi :) Ben Orta halli topuklu ayakkabı kullanıcısıyımdır. Yani öyle her gün tıkır tıkır dolaşmam canım istediği zaman giyerim :)


Geçenlerde sevgili takipçilerimden ve benimde kendisinin blogunun takipçisi olduğum Topuklu ayakkabılarım blogunun sahibesi benden topuklu ayakkabılarımın resmini isteyerek , bir post hazırlamak istediğini söyledi.Vakit problemlerinden ve teknik sıkıntılardan biraz geç oldu ama dün akşam itibariyle gönderdiğim bir kaç resimden güzel bir post hazırladı kendisi.Aslında boydan , aksesuarların gözüktüğü,çorap detaylarının yer aldığı resimler istedi benden ama ben fotograf çekme özürlüsü olduğum için olmadı ama sizde böyle bir projede yer almak isterseniz kendisinin seve seve kabul ediceğinden eminim .Ben en sevdiğim 3 ayakkabımı resimledimm aaa acaba onlar nelermişşş , nerdelermiş bakalım dersenizzz detaylar için sizi Topuklu ayakkabılarım bloguna ışınlıyorum :) Ayrıca kendisine burdan sabrı ve böyle bir projeye beni dahil ettiği için teşekkürlerimi sunuyorum , ilerleyen zamanlarda daha detaylı postlarda görüşmek üzere diyorum :)

Takipte kalın :)

4 yorum:

  1. üçü de birbirinden şık canım:) çizmene ve pembe papilerine bayıldım!

    ♥HeelsAreMyDrugs♥
    ♥HeelsAreMyDrugs♥

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederimmm canım çok saol :))

    YanıtlaSil
  3. Güzel yazınız ve düşünceleriniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Ne demek asıl ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...