18 Şubat 2012 Cumartesi

ENKAZ ÇALIŞMASI !


Günaydınlar herkese
Aslında post girmeyecektim bugün çünküüüü gerçekten keyfim yok ! Sabah yataktan sürünerek kalktım ! işe geldim! Bilgisayarın başında tabiri caizse mal mal oturuyorum çünkü kolumu kımıldatmak bile gelmiyor içimden aslında bir kaç aydır bu böyle ama kafamı dağıtmak için geldiriyorum ! Yaşadığım (hala yaşıyor olduğum) şu dönemde anladığım çok şey oldu aslında bildiğimiz ama farkında olmadığımız şeyler bir anda kendini kanıtlamaya başlıyor ! Evet NE YAŞARSAN YAŞA YALNIZSIN ! valla öylesin arkadaş ! Herkese herşey kolay sen içinde ki yangını dizginlemeye çalışırken biri çıkıyor sakız çiğneyen ağız yavşaklığında ''Boşverrrrrrr yawww geçerrr , takma''diyorrr.Eminim o sırada hepinizin içinden aynı şey geçiyor...ağzının ortasına bir tane patlatmakk ..kim olursa olsun  değişmiyor..çünkü o sırada yakın , uzak,tanıdık , tanımadık umrumuzzzda olmuyorrr..gerçelten olmuyorr ..Herkes nasıl kendini düşünüyor iki muhabbet sonunda sen ondan daha çok kendini düşünüyorsun aslında ......

İşte böyle bir hal içindeyim yine ..Cumartesiler çok canımı yakıyor aslında cumadan pazara geçsek iyi olucak ya  :) Kaldırsınlar cumartesiyi adı falan değişsin bari :) Ya da beni kaldırıp atsınlar bir kenara çünkü tam o moddayım ''Şu enkazı kenara alın,yolu kapatıyor''hallerindeyim. Hakikaten hayrına biriniz belediyeye haber verinde kepçe , kazma ne varsa beni alıp götürsünler :))

''Ayy hiç bir yere sığmıyorum'' derlerdi.O ne demek lan derdim :) Şu an çokkkkk iyi anlıyorumm ne demek olduğunu . Sığılmıyomuş gerçekten ,kendini bu halinle sığdırabileceğin hiç birrr alan yokmuş sizde aramayın valla yok :)

Çokk konuştum tamam gidiyorum artık :) Demek bana yine hüsran , size iyi haftasonlarııı ohhh valla iyisinizzz :) Şakaa şakaaaa benim yerime de eğlenin :)

seeu

4 yorum:

  1. Duygularımın tercümanısın ... yalnız değilsin ... ahhh bende işteyim lanet olsun ...

    YanıtlaSil
  2. Bizim gibi çok kişi vardırrr ama napalımm c.tesi yani bugün sevmiyoruzzz :)

    YanıtlaSil
  3. bende ayni senin gibi hissediyorum kendimi inanki bak iki olduk simdi :)


    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  4. Yanlız kalmadığıma üzülsem mi sevinsem mi bilemedim şimdi :) iç açıcı bir hal değil ama kimse yaşamasın diycemde oluyo işte napalım :S

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...