23 Şubat 2012 Perşembe

ENMODA.COM - LOOPİE LOVE BİLEKLİKLER !

İnsanların bir dönem taktığı üzerinden çıkarmadığı aksesuarlar mutlaka olur.Bende de bu durum fazlasıyla var Hiç çıkarmadığım bir kolyem,nazar boncuklu bilekliğim  ve dönem dönem sabitlendiğim küpelerim var :) Ama bazende değişiklik istiyor insan .Özellikle bu dönemlerde herkes de olduğu gibi bende de bir bileklik çılgınlığı başladı.

Enmoda.com a açıldığı dönemden beri üyeyim ama çok beğendiğim ürünlerin satışı olmasına rağmen bir türlü bir şey alamamıştım .Bazen bütçem elvermedi , bazen beden sorunu oldu bazende keyfim olmadı :).Bayadır yayında olan  Loopie Love markasının bileklikleri acayip dikkatimi çekiyordu ama normal bilekliklere göre fiyatlarını biraz yüksek bulunca hayal kırıklığına uğramamak için bu alışverişi birazcık ertelemiştim.Bir kaç blogger arkadaşın bu bilekliklerden aldığını ve çektikleri detaylı  fotoğrafları inceleyince daha fazla dayanamadım :) Siparişimi verdim ertesi sabah 24 saat geçmeden elimdeydi.Bu jet hız için kendilerine ayrıca teşekkür ediyorum.Ayrıca Loopie Love enmoda.com dışında harvey nichols mağazalarında da satılıyormuş fakat indirimli fiyatlara değil tabiki :)

Kutularını çok beğendim :) Şimdiden takı kutusu görevini aldı bile :) 

Bu güzel notları içinde enmoda.com a teşekkür ederim :)Böyle ince ayrıntıları herkes düşünmeli bence 

Bilekliklerim özenli bir şekilde ayrı ayrı bu keselerin içindeydi.Keselerin boyutuna bakacak olursak içine 10 tane bilekli sığar ama bu konuda da oldukça özenli bir şekilde davranmışlar .

veee işte net görünümleriyle bilekliklerim daha fazlası için tek sıra halinde aşağıya doğru ilerleyin:)





Resimlerin çoğunu flashsız çektim o yüzden karanlık ve net olmayabilirler.Çünkü bilekliklerin üzerindeki metaller fazlasıyla parlama yaptı hiç bir şekilde net bir görüntü alamadım :) 

Bileklikler ve daha fazlası için enmoda.com u ziyaret etmeyi unutmayın :) 

5 yorum:

  1. Canım ben geldim
    arada takıları değiştirmek lazım
    çünki enerjisini boşaltmak için
    bir takı meraklısı hatun olarak takılarını beğendim
    muhabbetle kal canım
    :))))))))

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin canım :)
    Evet bazen değiştirmek lazım ben o kadar bütünleşiyorum ki bazen üzerimde olduklarını unutuyorum :)
    Bileklikleri beğenmene sevindimm
    sende muhabbetle kal ;)

    YanıtlaSil
  3. aa çok güzellermiş! enmoda.com'a çok uzun zamandır üyeyim ama bir o kadar zamandır da ne gelip gidiyor diye bakmıyorum, benim şapşallığım yani :D
    güzel günlerde kullann ^^

    edankb.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. çokkk teşekkürr ederimm :))Bülten mailleri olmasa benimde pek aklıma gelmezdi galiba ama bakmanı tavsiye ederim ilginç ve diğer sitelerden farklı şeyler olabiliyor tabi fiyatlar diğerlerine göre marka tercihlerinden dolayı birazcık daha pahalı geldi bana :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, güzel günlerde kullanın:) yıldızlı olan da benim favorim fiyatı ne kadar yazabilir misiniz lütfen? enmoda'da kalmamış göremiyorum o yüzden. teşekkürler

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...