22 Şubat 2012 Çarşamba

GELİN AYAKKABISI !

Şu anada kadar gelin , gelinlik , evlilik , düğün , söz , nişan vb. konularda hiçç yazı yazmamıştım ve fikir vermemiştim .Nedendir bilmem ama içimden gelmemişti taaa ki Sanemiko by Sanem Sevgen tasarımı gelin ayakkabılarını görene kadar.Gelin ayakkabısı tasarımı adı altında bir çok model gördüm şu ana kadar ama işte budur dediğim hiç bir tasarım olmamıştır.Ama birazdan aşağıda göreceğiniz modeller tamamiyle fikrinizi ve hayal dünyanızı değiştiricek :) Çoğunuz Sanemikoyu blog dünyasından çok iyi tanıyorsunuz zaten.Tanımayanlar için blogunu ve facebook sayfasını ziyaret etmesini öneririm.Özellikle evlilik arifesinde olanlarr , kaçırırsanız üzülürsünüz :)




istiyorummmm yaaa :) 


Rahat gelinlerde unutulmamış :) 


(görseller:Sanemiko Shop facebook sayfasından alıntıdır)

4 yorum:

  1. tanıştığıma memnun oldum
    oooooo y ayakkabılar giy beni diyor
    muhabbetle kal canım
    :))

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim bende memnun oldum hoşgeldinizzz :) evet ayakkabılar fena gerçekten :)

    YanıtlaSil
  3. bayıldım bayıldım bende istiyorummm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bende istiyorummmmmm :) allah hepimize nasip etsin inşallah

      Sil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...