24 Şubat 2012 Cuma

H&M AKSESUAR ALIŞVERİŞİ !

Günaydınlar herkese

Geçen haftasonu Akbatı avm H&M e gittiğimi ve bir kaç bişey aldığımı söylemiştim ama fırsat bulup bir türlü fotoğraflayamadım niyeyse .Aslında aklımda kolye veya bileklik almak yoktu ama fiyatları çok cazip olduğu için değerlendirikir mutlaka diye sepete attım :)


Çokkk kaliteli bir zinciri olmasa bile kuş detayları hoşuma gitti :) 


Bunlarda LONDON ,PARİS , NEWYORK yazılı bilekliklerim Paris dışında diğerlerine bayıldığım söylenemez ama kolda güzel durur düşüncesiyle aldım :) Eğer sıkılırsam kısa bir operasyon sonucu belirli harflerden kombin oluşturabilirim herhalde :)Bu sıralar fena halde kolye ve bileklikle bozdum kafayı hayırlısı olsun :) 

Takipte kalın :)

6 yorum:

  1. Hepsi çok güzel ama ben kolyeye bittim fiyatı nedir acaba?
    güle güle kullannn

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim cnm :) fiyatları ikisininde 9,90 yada 9,95 tl :) 10 değil yani :)) Bu fiyata daha bir sürü kolye seçeneği vardı , kaçırma bak bence :)

    YanıtlaSil
  3. Hepside çok güzeller güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Çokk teşekkür ederimm :))

    YanıtlaSil
  5. Bence hepsi çok hoş..Güle güle kullanın!

    YanıtlaSil

Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen mesaj bırakınızzzzz , mutlaka bırakınızzz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...